Bebis Rör Sej Sakta Men Säkert Framåt

Ja, C har börjat krypa ! Förut kröp han bakåt den busen men under ett par veckor så har han börjat gunga fram och tillbaka på alla fyra och idag så gick det framåt. Var med pappa och L till Kronis så kommer vi tillbaka till mamma och C så frågar hon mej varför jag inte talat om att han börjat krypa. Öhh, för att jag inte sett det själv kanske. Så visade hon hur han kröp efter deras alarmklocka tvärs över sängen. Sen kom även H och fick se honom krypa på golvet. Plutten börjar bli stor, en minimänniska. Kommer för tusan gråta när jag ska lämna honom på dagis. För övrigt så är han sjuk nu, feber pga tänder på gång IGEN! Räcker det inte med åtta tänder när man är 7 månader. Har ju hört att de inte ska få fler tänder än åtta när de är så pass små men han ska tydligen ha alla nu istället.


Yes, jag är världens sötaste !

Kommentarer
Postat av: L

Volim volim volim volim!!!=)

2009-05-24 @ 12:32:19
Postat av: Anonym

Åå vad han är sööt!! Så fina ögon!! :)



Kan hålla med om att folk skiljer sej överallt, men jag känner att jag måste ge det en chans iaf. Skulle dock aldrig gifta om mej om det inte håller. Tror folk ger upp för lätt idag.

Trodde nog H tyckte det var viktigt med giftemål?

Om du prövar brudklänningar kommer du bli tvungen att gifta dej haha ;)

2009-05-24 @ 12:51:09
Postat av: Linda

Det var jag som skrev ovan, det försvann.

Föresten, vad duktig han är, nu kommer det bli full fart hos er:)

2009-05-24 @ 12:51:55
Postat av: Daddy

Pappas hjärta :-)

2009-05-24 @ 23:30:56
Postat av: Mimma

L: mej ? ;)



Linda: ja, nu är han en liten minimänniska, full rulle hela dagarna. kan inte lämna honom ensam nånstans. dessutom mammig och gråter så fort han ser att man går ifrån han.



ja, det är ju det som är grejjen om alla skiljer sej så kommer förmodligen jag med göra det hehe. fast samma här, skulle jag gifta mej så blir det bara EN gång. jadå, men han och jag tycker olika om det mesta hehe. åhh, nyfiken på din klänning, o skorna o ALLT ! hehe



Daddy: MAMMAS hjärta, med ;)

2009-05-25 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0