Just The Way I Like It

Varför kan det inte vara helg hela tiden? Iofs så är det väl som helg hela tiden i och med att man är mammaledig men det är ändå något speciellt med helgen. Övernattningen i Öret var helt lovely igår. Tur att man är barnkär säger jag bara. Det konstiga med allt det här är att det alltid var L som tog hand om alla våra syskonbarn och tro mej vi har en del. Jag var den som vägrade byta blöjor, mata, natta eller leka med syskonbarnen och nu är man ju expert på det hela. För hallå, en bajsblöja är inget äckligt. Tycker för tusan att det är värre med spyor än bajsblöjor. Nu kan jag göra allt det där i sömnen och ja ni blir säker äcklade nu, iaf ni utan barn men det kommer en dag då ni kommer tycka precis som ja, hoppas jag för er skull iaf.

Anyways, hemkommen från en fika i Dfs. Bebis var helt underbar att natta nu, somnade efter vällingen utan problem och ligger nu i sin säng och sussar så sött sen en timme tillbaka. Tror helt ärligt att det var vällingen som pajade hela förra veckan för han har varit svår att natta innan åtta (fast han jämt sover då) sen vi bytte välling för en vecka sedan men idag åkte vi och köpte den vällingen han hade innan och se där vad bra det gick. Om nu bara H kunde sluta leka (JOBBA) med grävmaskinen utanför för han kommer för fasiken väcka bebis. Och som om helgen inte var tillräckligt lovely i sej så kom mina kära svärföräldrar hit och lagade mat till mej ! Första gången någon lagar mat till mej hemma hos mej. Dom skämmer bort mej, love ! Fick smaskigt kött med färskpotatis, massa grönsaker mm, just the way I like it. Ja, jag vet att ni också vill ha det så hehe.

Kommentarer
Postat av: L

geee mig!

2009-05-10 @ 21:02:34
Postat av: Mimma

L: hehe what ? maten =)

2009-05-10 @ 21:09:01
Postat av: carro

alltid skoj med glam-fest. spec när tom några killar anstränger sig mkt. så som fluga tex. det hör inte till vanligheten.



min helg har varit fantastisk. var i sthlm tors-sö och idag är jag på snabbvisit hemma i kga för att sedan åka tillbaka till gbg i morgon. så blir det när man vill hinna med mycket på kort tid. många städer och mkt folk. :)



ser att du verkar haft en trevlig helg också? var det storasyrrans barn ni passade eller brorsans också? kul med mkt barn men mkt jobb också kan jag förstå? :)

2009-05-11 @ 16:32:22
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro: ja, det kan jag tänka mej. är ju inte många killar som anstränger så sej mkt så är alltid skojj =)



ja, det var syrrans lilla fotbollslag för känns för tusan som att hon har ett hehe. tro mej, ett räcker för mej hehe =)



är du här ofta eller?

2009-05-12 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0