That's Not The Way I Want My Story To End

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cause I'm the only one you know in the world that won't be home

When it's good, then it's good
It's so good 'till it goes bad
'Till you're trying to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again!
Broken down in agony
And just trying to find a friend

...aldrig tänkt på vilka bra texter hennes låtar innehåller.  SURPRISE SURPRISE !

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Jo jag pluggar "redan". :) Ångrar inte en sekund att jag började nu för jag tycker att det är så otroligt roligt! Lär mig nya saker varje dag och just nu är jag ute på ett företag och gör ett projekt vilket har bevisat ännu mer att jag gjorde rätt val. Dock kan det vara en nackdel att komma ut på marknaden som väl utbildad inköpare/upphandlare redan vid 22 års ålder då man inte har så mycket arbetserfarenhet. Men man ska inte ge sig. Jag ser det positiva ur det, att jag har en lång karriär framför mig. Att utbildningen sen inte är så lång passar mig ännu bättre som innan jag började med det här var något skoltrött. Kan varmt rekommendera denna KY utbildning vid Logistikprogrammet. Du kan gå inte och kolla på logistikprogrammet.org vet att de håller kurser i allafall Tranås, Norrköping och Stockholm med välutbildade lärare!

2009-05-25 @ 22:37:16
URL: http://sezzan.blogg.se/
Postat av: L

vems låt, love it!

2009-05-25 @ 23:45:15
Postat av: Mimma

Therese: gud, vad skönt o höra att det är så bra. orkar inte heller plugga länge, fortfarande skoltrött fast jobbat i över tre år liksom. kan tänka mej att det är en svår utbildning men har man viljan så är det väl inga problem. ska kolla det på en gång =) tack för infon !



L: Pink självklart =)

2009-05-26 @ 11:20:43
Postat av: sandra

Pink!!!!

Roligt att fler inser vilken gudinna hon är.

Stark, självständig,s mart, är sig själv och bryr sig inte om vad nån annan tycker. Och inte att förglömma så jävla het....

2009-05-26 @ 16:08:56
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pink!!!!

Roligt att fler inser vilken gudinna hon är.

Stark, självständig,s mart, är sig själv och bryr sig inte om vad nån annan tycker. Och inte att förglömma så jävla het....

2009-05-26 @ 16:09:58
Postat av: Mimma

Sandra: ja, har ju gillat hennes musik tidigare men inte varit så duktig på att lyssna på senare tid, men shit vilka texter. måste älska henne !

2009-05-26 @ 19:47:22
Postat av: Karin

Hon är verkligen fantastisk =)

2009-05-26 @ 20:25:34
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

Karin: ja, märkt det nu efter hennes uppehåll =)

2009-05-26 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0