Till Något Mindre Bra

Hello Bitches, ja inte illa menat men alla har vi en liten bitch i oss sen finns det olika personer/händelser som tar fram bitchen i oss, så ja jag är en BITCH! Det som ofta drar fram bitchen i mej är väl falska människor utan en enda egen åsikt och folk som vänder kappan efter vinden, aja det kanske är samma sak. Anyways, igår var en mysdag. Hade ju date med E och E. Riktigt roligt och mysigt samt massa coffee då vi är vuxna hehe. Åkte fram emot kvällen ner till stranden och gungade och både C och E vet hur man tar fart själv så var egentligen inte så mycket att göra, JA vi har Einstein bebisar (om det nu är så man stavar det, sa ju inte att jag var det). Idag har vi haft besök hela dagen, för vi är så omtyckta (förnekar faktum att farmor, faster och moster mest kommer för att träffa C). H tycker iaf om mej, det kan jag nöja mej med, men sen vet jag att ni också älskar mej för ni hänger här rätt så mycket. Nej, skämtar bara.

Alltså, nu till något lite mindre bra. C har inga som helst problem att somna under dagen, antigen är vi ute och går och han somnar på en gång i vagnen eller så lägger vi oss framför Disney Channel när jag märker att han börjar bli trött, så lägger vi ett täcke över oss och myser, tittar på teve och så somnar vi båda (tro mej, bland det mysigaste ever). MEN när han ska sova på nätterna så är det katastrof. I tre veckor så fungerade 5 minutermetoden sen vet jag inte vad som hände. Nu vill han återigen att man ska gunga honom eller bära på honom så att han somnar. Saken är den att, när han somnar själv i sin egen säng så vaknar han bara en gång under natten och det är när han ska ha mat sen fortsätter han sova men om han somnar hos oss och sedan lägger vi ner honom i hans säng då har han en tendens att vakna varje halvtimme och gråta så får man gå dit och ge honom napp eller vatten så fortsätter han sova. När jag pratade med BM och läkare om detta så sa dom att barn vill att allt ska se likadant ut när dom vaknar (oavsett när de vaknar) som när de somnade. Det vill säga, om jag eller H är i närheten av C när han somnar så vill han se att vi fortfarande är där om han råkar öppna ögonen en halvtimme senare men då ligger han ju i sin säng. Kan ju inte ligga bredvid honom från åtta på kvällen liksom. Man tycker att han är såpass gammal nu så att han borde känna sej trygg i sin egen säng fast han är ensam där.

Kommentarer
Postat av: L

jag loooooove you lika mycket, ni är lika charmiga och lika fina men jag smälter lite mer när jag ser honom än dig, för den ungen loves me. Titta bara hur han skiner upp när han ser mig och hur mycket han skrattar. That's true love and nothing else matters(oooops nu stava ja fel, skit samma, still MVG i svenska och engelska ;) hihi)

2009-05-07 @ 22:19:53
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, tur att jag har ett liv o inte bryr mej när folk stavar fel ;) mmhm he loves you, me to !

2009-05-08 @ 14:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0