You're So Beautiful, So Damn Beautiful


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe sorry men då kan de verkligen inte vara samma utbildning för min går bara att söka på ht.. de blir nog bra ska du se men kolla på förberedande textilkurser nu så att du inte behöver söka om sen som jag.. yes, bara att fråga om du undrar nåt, jag har stenkoll;) puss

2009-05-25 @ 21:16:42
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: men hur vet jag att jag måste gå en sån kurs om det inte ens är samma utbildning hehe ? för tusan kommer ringa dej så for tjag fått infon som jag beställde ;)

2009-05-25 @ 21:19:20
Postat av: L

shit vilken snygging;)

2009-05-25 @ 22:05:08
Postat av: Mimma

L: ja skojja inte, så het så jag dör ;)

2009-05-26 @ 11:23:44
Postat av: Sara

för att ifall du vill bli inköpare inom konfektion (kläder) så måste du kunna veta massa såna saker, du måste kunna materiallära, färglära, känna till processen hur ett plagg blir till, kunna veta vad du ska kolla på ett plagg, kvaliten, sömarna, hur du ska diskutera och arbeta med produktutvecklarna/designer och fabrikerna.. det kvittar vilken utbildning du går om du vill bli inköpare och vill jobba i modebranschen funkar det inte om du inte kan detta och du kommer tyvärr aldrig bli antagen heller.. Det är bara du ringer honey så kan jag försöka hjälpa till:)

2009-05-27 @ 18:25:07
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimms

2009-05-27 @ 21:44:12
Postat av: Mimma

Sara: haha ja, får ta det när det kommer. är ju inte en särskilt lång utbildning så man lär ju hinna med det =) har du kommit in till hösten?

2009-05-27 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0