Han Glömmer Nog Bort Oss

Vilken dag. Hur ska man hinna med att ha ett liv om man jobbar 8-17 måndag till fredag? Som tur är så flyger tiden förbi så det är helg snart, så får jag tänka. Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en kram och massa pussar, C hade nog saknat mej. LOVE ! Efter kram och pusskalaset så åkte vi och handlade lite. C fick den omtalade OBH Nordica dammsugaren som jag skrev att han skulle få i julklapp. Den har han lekt med konstant sedan vi tog ut den ur förpackningen, vilket var tur för då fick jag och mami baka lussebullar (IGEN) ifred. Sen var det bara att åka hem och natta C. TRE TIMMAR! Det är så lång tid vi har på oss att umgås om dagarna sen jag började jobba.

Idag hade han iaf sin första inskolningsdag på dagis. Det hade gått bra och han hade lekt med barnen. Får se hur det går  imorgon, eller hur det går när H ska lämna honom ensam där. Han gråter ju bara jag går ut ur bilen och springer in till affären fast H sitter bredvid honom i bilen. Han gråter när H går hemifrån också fast jag är kvar. Han är nog lite mammig och pappig. Men han glömmer nog bort oss efter fem minuter på dagis när han inser vad roligt han kan ha med alla barnen.


Kommentarer
Postat av: e

haha marlén sa att dammsugaren inte suger :D bäst du lämnar tillbaks den :D

2009-11-30 @ 23:25:41
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: L

haha ja du emma vi märkte det, inge ljud gav den ifrån sig heller, lät som en fluga som surra lite.

btw vem skulle inte föredra att umgås med någon i sin egen ålder, tänk då förstår ju lixom alla vad C säger=)

2009-12-01 @ 10:17:25
Postat av: Mimma

E: ja den suger riktigt dåligt ;) men skönt att slippa massa oväsen haah



L: ja, men jag förstår honom bäst av alla.

2009-12-01 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0