My Body Screams For Detox

I juli var jag hos doktorn pga magont, samma dag slutade jag dricka kaffe och efter det har jag inte haft just den sortens magont.

Så nu tänkte jag om det kan bli ännu bättre om man kanske blir piggare osv om man skärper sej ännu mer med matvanorna. Så från och med imorgon så tänkte jag köra en detox, bara flytande mat (det vill säga soppa)och vatten i en vecka för att rensa kroppen. Sedan så är det tre mål mat och två mellanmål om dagen som gäller. Sötsaker får det bli på lördagar och skräpmat (SUSHI) på söndagar. Det låter väl perfa? Men funderar starkt på om jag kommer kunna låta bli fikalatten?


Kommentarer
Postat av: Linda

Ah låter inte helt fel, skulle en annan också behöva för att få en rivstart på en sundare vardag :)

2009-11-02 @ 08:09:36
URL: http://familjenclaesson.blogg.se/
Postat av: Mr H

Är det ingen som ska fråga kära M hur det gått med hennes detox?! En ledtråd Vi käka hemmaburgare för cirkus 1h sen. Fråga också vad hon ska göra på lördag med sina bithes?!?! :-)

2009-11-02 @ 21:57:23
URL: http://suck-my-kunu
Postat av: MLee

Nå.. hur har det gått meems ? ;)

2009-11-03 @ 07:42:52
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: mmhm om det nu hade funkat. man blir inte så mätt på soppa haha



Mr H: f*ck you love



MLee: hehe don't ask. kan säga att jag åt en baguette med kyckling och fetaost vid femtiden haha ;)

2009-11-04 @ 08:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0