Allt Jag Ville Säga, Det Glömde Jag Ikväll. Allt Jag Ville Vara, Det Behöll Jag Alltid För Mej Själv.

Två arbetsdagar avklarade och imorgon är det fredag så står ut med ytterligare en arbetsdag. Så otroligt mycket att göra på jobbet de här veckorna men på det sättet så hinner man inte titta på klockan och längta tills man slutar för man har inte tid med det. Tur att man bor så nära så man kan springa hem på lunchen och få massa pussar av C. Så kommer det inte vara från måndag för då är det inskolning på dagis som gäller för C. Bebis goes vuxen. Vill inte.

Imorgon är det iaf middag samt utgång som gäller. Vet hur jag vill att min outfit ska se ut men får se om man får ihop det. På nåt konstigt vänster så har man ALLTID en bild av hur det ska se ut och så länge är man nöjd. Men sen tar man på sej det man tänkte ha på sej och det blir oftast inte alls som man tänkt. DÄRFÖR har jag ALDRIG med mej ombyte för då skulle jag byta om 19876 gånger under en kväll.



Kommentarer
Postat av: L

hot outfit blidde de=)

2009-11-29 @ 19:19:54
Postat av: Mimma

L: jao rätt nöjd haha.

2009-12-01 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0