You Gross Me Out

För ett par dagar sen fick jag 11 minuters ryggmassage. Ibland undrar jag vad som tagit åt H för i söndags lagade han mat till mej och igår fick jag massage och så brukar det inte alls vara. Men ska inte klaga för skönt var det. Jag är mycket snällare på den fronten, förutom när han vill att jag ska massera hans fötter. Finns INGET äckligare än fötter. Tar ju knappt i mina egna, om jag inte ska måla eller klippa naglarna, eller ta på mej strumpor, annars noway. Fatta vilka bacillusker som gömmer sej där, inte hos mej för jag har välvårdade fötter men tänk fotsvamp och allt annat skit.


Men Cs fötter har jag inga probs med, hur underbara som helst. Ska nog ta kort på dom och hänga upp i vardagsrummet, i svartvitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0