I Hate It When You Touch Me

Lasagne i ugnen, almost done och då är det promenad som gäller för oss. Så fint väder ute men kallt så gäller att klä på sej ordentligt, mysigt med höst när det inte regnar faktiskt. Idag ska jag på massage för första gången ever. Min rygg behöver verkligen det men har en fobi, hatar när folk jag inte känner ska ta på mej. Det låter skumt men typ när man är på stan eller ute och festar och så räcker det bara med att någon jag inte känner ska nudda mej för att jag ska bli kind of repulsed. No offense, men man vet ju aldrig vad det är för människor eller vad de har haft för sej.






Kommentarer
Postat av: e

Du har bivit utamanad. Läs mer på min blogg ;)

2009-10-12 @ 00:59:44
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag förstår vad du menar, fast jag skulle inte tacka nej till massage just nu!

Hoppas du får en fin dag!

2009-10-12 @ 11:36:49
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Mimma

E: ska kolla på en gång =)



Emma: mmhm men var riktigt skönt faktiskt =)

2009-10-12 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0