Take A Walk Outside Your Mind, Tell Me How It Feels To Be The One Who Turns The Knife Inside Of Me

H åkte iväg och handlade fil för jag var sugen på flingor och fil. Han skulle ändå iväg så var ju inte så att jag skickade iväg honom bara för filen för det hade han nog inte ställt upp på. Anyways så är min mage mätt och jag ligger i sängen med datorn för första gången på år. Har redan fått mej en utskällning. Datorn får tydligen inte ligga på sängen (är ju så skönt att ligga på mage i sängen med datorn framför sej) så nu sitter jag upp med datorn i knät för att slippa flera utskällningar. Hur fasen ska jag veta det?

Saknar även min telefon. Som varit på lagning i ja, typ 7 veckor. Den är ju bara ett år gammal. Fattar inte varför alla nya mobiler ska krångla så förbaskat. Ska köpa en billig mobil så kommer den nog funka i evigheter.


Kommentarer
Postat av: L

hallå alla kna vi inte vara lik smarta som H, men tur att vi är söta=) seeeees snart babygirl;) cmok

2009-10-08 @ 12:21:21
Postat av: Mimma

L: nej jag vet. den jävlen är sjukt allmänbildad hehe =)

2009-10-09 @ 09:50:26
Postat av: MLee

jag har fortfarande kvar min 3310, och den tar jag alltid fram när någon nyare mobil gått sönder. Jag fick den i femman av mamma och pappa, och den funkar felfritt !

2009-10-11 @ 08:31:43
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: M

MLee: smart. så skulle jag med ha gjort =(

2009-10-12 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0