When You're Crawling Over Broken Glass To Get To Me That's When I'll Let You Stay

Paljettkavaj? Anyone? Anywhere? Letar som en galning men hittar inte The One någonstans. Första gången som jag faktiskt är lite sugen på utgång till och med planerat the outfit för kvällen, inte för att det någonsin blir det man planerar. Tidigare så har jag alltid varit rädd för att lämna bort C men nu klarar han sej med H så det är ju inga problem och skulle vara mysigt med mat (SUSHI) med tjejerna, lite vin och massa girltalk.

Idag så blev det iaf massa promenader samt fika med L, darling A som var hemma från Norget över helgen samt A, som jag inte träffat på flera år tror jag. Är skönt att träffa framgångsrika, ambitiösa människor som fortfarande är down to earth fast de lyckats i livet och gör sin grejj.


Kommentarer
Postat av: Aida

såg en på h&m som inte såg alltför illa ut faktist!

i örebro men kolla nätet!

xxx

2009-10-19 @ 21:10:56
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Mimma

Aida: ja, jag såg en som ska vara från h&m på någon blogg men den ser mer ut som en kofta, vill ha markerade axlar så lite mer kavaj.

2009-10-20 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0