Du Har Gjort Mej Till Världens Lyckligaste

...eller rättare sagt ni. Tänk att skor och kläder kan göra mej så glad. Hämtade mina paket idag. LOVE! Allt var över förväntan. OMFG ! Inte ofta det händer. De lila conversen (fast det är en annan nyans än jag egentligen ville ha) är amazing, ska invigas fortast möjligt med ribbade strumpbyxor, stor tröja och halsduk. Vem sa att hösten är tråkig? Jackan är också fierce. Nu har jag även mina overkneeheels, grova stövlar och boots samt diverse andra saker jag behövde. So worth it. Så materialist? JAVISST!



Some boys kiss me, some boys hug me
I think they're ok
If they don't give me proper credit
I just walk away

They can beg and they can plead
But they can't see the light, that's right
Cause the boy with the cold hard cash
Is always mister right, cause we are

Living in a material world
And I am a material girl
You know that we are living in a material world
And I am a material girl


Kommentarer
Postat av: MLee

Jag kräver att du lägger upp en bild på allt smarrigt! ;D

2009-09-12 @ 08:46:29
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: mmhm ska snarast men min lur är inlämnad så kommer så fort jag fått den, då kanske jag till o med visar sakerna on me ;)

2009-09-12 @ 12:03:38
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0