Kalas

Hemma hos mami. Fixat med dagisansökan till bebis så fick gå förbi jobbet för arbetsgivarintyg och har även ringt till Granen, föräldrakooperativ förskola då de har enskilda ansökningablanketter. Min bebis håller på att bli stor. Vad händer? Hur ska jag klara mej utan honom hela dagarna? Snart ska jag få mat, mamis mat. Kan inte bli bättre. Även planerat för kalaset. Glöm det där jag sa om att det INTE ska planeras ett år i förväg för det ska det iaf all mat man ska bjuda på. Har iaf planerat det mesta så är väl bara att sätta igång, eller maten kan man ju inte laga förrän då men pynt och kalasinbjudan till barnen ska iväg så fort som möjligt.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, ja jag blev väldigt glad i allafall!

Jadå det är bara bra, men den börjar kännas lite ivägen nu tycker jag. Vill verkligen inte sluta jobba:P

2009-09-04 @ 16:28:29
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: L

åååh min älskade C är ju inge bebis längre. volim vas:)

2009-09-04 @ 19:53:45
Postat av: Alexzandra

Mina syskon gick på granen :) Jätte härliga fröknar å så.

2009-09-05 @ 09:33:04
URL: http://alexzandra.devote.se
Postat av: Mimma

Nathalie: mmhm förstår dej =) ja, den sista tiden är ju jobbigast. man trivs inte i något och man känner sej stor som ett hus men sen saknar man det faktiskt =) jag gick hem tio dagar innan C kom, så tråkigt att bara vara hemma liksom.



L: nope, nu är han en liten tuffing =) CMOK



Alexzandra: ja, jag har hört att det ska vara riktigt bra. mkt utomhus aktiviteter och så ska det vara =)

2009-09-05 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0