Livet Har Sina Goda Stunder

H lånade datorn igår. Han skulle ha den i fem minuter men han hade den så länge så jag hann somna, hmm ego. Men nu sitter jag och C och äter frulle. Vi sitter med varsin macka och tittar på Handy Manny, barnprogram. Riktigt bra, till och med jag fastnar.

Helgen var över förväntan. I lördags så bestämde jag mej för att följa med L och M och det var riktigt fun. Startades med grillning hos E, härligare människa får man leta efter och avslutade med Statt. Ja, återigen så kände jag inte igen någon där för bara 18-åringar everywhere. Antar att det är samma människor där varje helg och tror att det ska hända något nytt så de får inte missa en lördag för då går världen under. Anyways så fick jag och H bege oss hemåt runt halv två för han var liiiite för berusad. Är alltid lika roligt att jag tål mer än vad han gör då det är han som är karln i förhållandet och jämt ska vara så bestämd med det också, tjiii fick du haha. Men jag och mina heels hade roligt.

Nu, avsluta frullen och bege sej ut  på vår morgonpromenad. LOVE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0