Nothing New, Kalas återigen !

Känns som det enda man gör om dagarna är letar efter b-day gifts för ALLA fyller år i september och då menar jag verkligen alla. Idag är det kalas för brors lilla prinsessa S. Hon fyller hela tre år. Den ungen är helt makalös. Aldrig varit med om ett så roligt, sött och underbart barn. Hon kan inte säga S så det är alltid lika roligt när man visar henner färgen svart och frågar vad det är för färg, FJART ! Eller om man frågar om något är svårt. Fjårt.

Iaf så har vi handlat enligt önskemål, en vagga till hennes docka och skötbord i samma serie samt en bilstol med en docka i. Får se om hon tycker om det. Tycker det är så svårt det där med presenter. Men L vet jag alltid vad jag ska köpa till samt C, för han får det JAG vill att han ska ha, så enkelt är det. Men alla andra skulle det vara enklast att ge pengar till så kan de köpa vad de vill, jaja är ju tanken som räknas med what the heck.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag kommer nog också sakna den, men jsut nu vill jag bara få bort den, haha! Ja mitt jobb är ju lite påfrestande eftersom att jag jobbar på dagis så jag kan nog inte jobba så jättelänge till. Fast jag är kvar så länge jag känner att jag inte lider allt för mycket, hehe!

2009-09-05 @ 15:35:38
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Cornelia

söt blogg! =)

2009-09-05 @ 21:46:48
URL: http://callmecrazy.blogg.se/
Postat av: Mimma

Nathalie: mmhm man gick in i en hel del saker i slutet, oundvikligt hehe. fick massa blåmärken på magen för man slog i hela tiden haha.



Cornelia: tack så mkt =)

2009-09-06 @ 14:14:54
Postat av: L

inte enkelt sånt inte:P

2009-09-06 @ 16:50:04
Postat av: Mimma

L: skojja inte, blir ALLTID fel haha

2009-09-06 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0