Sail Away With Me Honey, I Put My Heart In Your Hands

Dagen spenderades hos mami. Blev promenad, mat, fika, mat, fika lite till och bara umgås. Jag och C däckade även i sängen och sov middag. Sen kom L och gjorde sej snygg inför partynight in Karlstad. Men hon är alltid snygg. Hittade iaf världens snyggaste kavaj i hennes garderob, svart med vita ränder, oversize, sammet. Kan det bli mer rätt? Tvingade på henne den, till ett par jeansshorts, söt vit blus och heels of course. Fit for fight. Min bebis strular med nattningen, var riktigt länge sen. Han vill att man stannar kvar i rummet tills han somnar, antar att han känner sej tryggast då men det ger väl sej snart. H måste komma hem från grannen nu för nu har jag tråkigt. Om han inte är hemma innan nio så är det sexstrejk som gäller i det här huset.


Kommentarer
Postat av: H

Fan, 28min sen! :-/



Men fine, bloggen kommer inte uppdateras längre för M äger ju ingen egen dator !!!

2009-09-19 @ 21:29:34
Postat av: L

haahha omg ni är ju knäppa:)

2009-09-20 @ 12:20:08
Postat av: Mimma

H: WHATEVER ! sitter här med MIN dator =)



L: men du älskar mej anyways =)

2009-09-21 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0