I Give Up So Easily

Den otacksammaste rasen någonsin lär vara KILLAR! Man kan inte kalla dom för män för det är dom inte riktigt ännu för MÄN tar sitt ansvar och gör det som är rätt. Imorse gick jag upp för att duscha och då C var vaken och H sov tänkte jag att jag kunde fixa frulle till C så kunde H sova en stund. Vid tio över åtta väcker jag H för att jag börjar jobba kvart i nio och hade ännu inte klätt på mej. Då frågar han varför jag inte bytt blöja på C! Och sedan får jag höra att jag minsann inte kommer få sovmorgon nästa gång! Jag tog C fredag och lördagmorgon då H åkte till Göteborg men H tyckte inte jag skulle ha sovmorgon på söndag för han var ju faktiskt i GBG på lördag och då räknas det inte att han fick sova ut? WHAT? Hur resonerar man då? Istället för att vara tacksam för att han fick sova längre, vilket jag ALDRIG får när jag är ledig och H jobbar, då är det bara att gå upp med C, så ska han börja klaga det första han gör så fort han öppnar ögonen. Man undrar ju när de blir MÄN? H säger att jag är som en klimakterikärring men vem skulle inte vara det om man tog hand om ett hushåll, barn och allt själv? Dessutom jobb på det! De skulle inte klara av en vecka!

Kommentarer
Postat av: L

hahah störtskön!! rasen

2010-04-05 @ 14:26:36
Postat av: Mimma

L: mmhm dom är ju det :P

2010-04-06 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0