I've Got My Heart Set On Anywhere But Here

Trodde aldrig att jag skulle gå upp så här tidigt frivilligt när C ligger i sin säng och sover. Han var riktigt jobbig inatt och vaknade varje timme och bara skrek men sov fortfarande. Tur att L sov här också. Han gick fram och tillbaka mellan mej och henne och kunde inte bestämma sej för vem han ville sova med.

Tur att C ska till mami nu (då jag och min favorit ska till Örebro och tröstshoppa) annars hade hon blivit galen. Hon har inte sett honom på en vecka. Blir så varannan veckan när jag jobbar till klockan åtta då får C inte träffa mormor och då ringer hon flera gånger om dagen bara för att han ska sjunga för henne i telefon. Igår sjöng han på en ny låt, "bäbä vita han". Tror inte att han kan säga lamm.

Anyways, some good news. I maj ska jag på min första kryssning. Liiike !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0