Perfect Couldn't Keep This Love Alive

Sitter hemma i mamis soffa och håller hennes sällskap. Hon mår inte så värst bra. Spenderade flera timmar på akuten igår pga migrän, illamående och yrsel men de skickar ju hem alla utan att hitta något fel så man får hoppas på det bästa. Pappa och L är iväg och handlar lunch.

Fanns inte så mycket att göra på jobbet så passade på att gå hem. Vädret är ju amaziiiing! Känner att våren är här nu, blommor i grannens trädgård (i vår till och med fast H ska ha tagit bort allt), värme, sol. Den där snön som jag trodde inte skulle vara borta förrän i juni är praktiskt taget gone. Till och med bak i vår trädgård där den var en och en halv meter hög ÖVERALLT! Trodde aldrig att jag skulle få se gräs igen.

Igår var duracellkaninen i mej igång igen. Kom hem från jobbet, hälsade på mami en snabbis, gick på en promenad med C, sen hoppade vi ner i badkaret och bubblade i en timme, lagade pasta och köttfärssås, potatismos med fiskpinnar och hemmagjord remouladsås. Tänkte att det ät bäst att bunkra upp inför veckan då jag jobbar till klockan åtta och känner inte för att leva på mackor.


Min outfit idag fick bli strumpbyxor, jeansshorts, linne och blommig kavaj. Liiiike! ;)) Det enda som skulle kunna göra saken bättre är att skippa strumpbyxorna för då betyder det SUMMER!


Kommentarer
Postat av: L

läckert! älskar kavajen

2010-04-11 @ 16:20:18
Postat av: Mimma

L: me 2 ! speciellt utan strumpbyxorna snart =)

2010-04-12 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0