Sweet Like Sugar

Har magvärk som vägrar ge sej :(( känns nästan som värkar, som riktiga värkar innan C kom. Kan ju säga att dagens höjdpunkt var jobbet OCH C självklart. Kom hem och åt middag med honom och pussade på honom en snabbis och nu när jag kom hem så sov han.

Dagens sämsta är att komma hem till en grinig sambo, för det känns som att han ALLTID är grinig. Man får inte öpnna käften utan att han ber en fara och flyga. Inte ens om han ställt en fråga får man svara om han hör att det kommer komma ett svar som inte behagar honom. Är alla förhållanden såhär efter x antal år ihop? Visst, jag är ingen ängel och långt ifrån perfekt men jag skriker ju inte stup i kvarten. OCH ja, jag kanske tar åt mej mer än vad jag borde men vem skulle inte göra det? Om jag är sjuk så hittar jag tydligen bara på, kvittar om man har 40 graders feber. Om jag har världens mensvärk så får jag som svar att min kära sambo inte har tid att tycka synd om mej och jag är minsann inte den enda i världen som har ont i magen en gång i månaden. WHAT?!! Man tar åt sej ännu mer när man vet att samma person är världens gladaste och trevligaste mot alla andra. Men ska inte jag vara viktigast?

Som om inte det här var bajs nog så finns det inga fler avsnitt av GossipGirl. Har tittat på alla som kommit ut. Vad ska jag göra nu då? Lägga mej i Cs rum och titta på honom när han sover? LOVE !

Dagens boriiing workoutfit. Linne, oversize cardigan, leggings, döskallar, kilklack, skinnjacka, accessoarer.
















Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: ja men verkligen!

Hoppas det löser sig med sambon!:)

2010-04-12 @ 21:50:43
URL: http://annnnnnas.blogg.se/
Postat av: agnes

nee, de har ju inte det! dumt tycker jag!

2010-04-13 @ 09:18:44
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä jag tror inte alla förhållanden är sådär efter ett antal år ihop, ganska få som är så tror jag.



Småbarnsåren kan ju vara tuffa, men då gäller det att bita ihop och ta fram sitt bästa humör. Ägna mycket tid till familjen och kanske egentid bara ni utan barn lite då och då.

Ett bra förhållande måste man jobba på, annars står man där ensam tillslut...

2010-04-15 @ 12:21:32
URL: http://claessons.webblogg.se/
Postat av: Mimma

Anna: hehe hoppa sjag med :P



Agnes: dåligt ju =(



Linda: mmhm tror jag också. Men är svårt att vara ensam om att vilja ägna tid åt familjen. H hittar på nån ursäkt så fort jag tycker vi ska göra något ihop som en familj =(

2010-04-15 @ 13:39:28
Postat av: Linda

Det förstår jag, hoppas hur som helst att ni löser det på något vis. Den H jag känner har alltid drömt om en familj.

Du får ställa krav och om inte annat visa att du menar allvar. För så här mår ingen av er bra tillslut!

2010-04-15 @ 18:28:49
URL: http://claessons.webblogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: mmhm det har han men han tror att man kan fortsätta leva som förut fast man har skaffat familj och att hans behov går före familjens. kvittar om man ställer krav för han säger själv att han inte kommer förändras =(

2010-04-19 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0