dom viskar att det finns en skatt längst ner på havets botten

  

hmm jag går runt och sjunger på barnvisor hela tiden. undrar varför ?! förstår inte heller varför alla garvar åt mej. trodde alla kunde det här med en liten båt, apor som ramlar från sängen, att bygga en bil. aja, anyways! hade precis världens snyggaste besök hos mej. vi drack pepparmintste och pratade om allt som vanligt. nu tittade jag på klockan och kan inte fatta att det gått TRE TIMMAR! bebis sover men sen ska jag tvinga med honom ut på en promenad. det kan han väl inte tacka nej till med detta underbara väder outside.

nu. gossipgirl.



pics weheartit

Kommentarer
Postat av: L

Fuuusk! Jag vill också:)

2010-12-07 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0