Don't Make Me Promises Baby You Never Did Know How To Keep Them Well

Vad bättre än att sitta på jobbet en söndag? Ska inte det vara en vilodag? Vad sägs om 4 dagars veckor? Ska nog ge mej in i politiken och fixa det. Folk förvånar mej inte längre. Inget jag hör förvånar mej längre. Antingen så beter sej folk som svin eller är för mesiga och tar hur mkt skit som helst. Finns inget mellanting. Vad hände med medkänsla, omtanke, att bara bry sej om någon annan så mkt så det sista man skulle göra såra den personen? Nu känns det som det enda man hör är att folk är otrogna, beter sej som idioter och bara tänker på sej själva.

Kommentarer
Postat av: L

jag skulle aldrig vara otrogen mot dig min smurf:)

2010-02-28 @ 14:50:32
Postat av: Jessicalillsmeds.se

hallå! Allt bra med dig idag?

kramar

http://Jessicalillsmeds.se

2010-02-28 @ 15:55:20
URL: http://Jessicalillsmeds.se
Postat av: Mimma

L: nej inte jag mot dej heller =)



Jessica: helloj ! jodah bara bra. själv? kram

2010-03-02 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0