Don't You Run Too Fast My Dear. Why Don't You Stop?

Sjuk bebis IGEN ! Känns som det enda dom blir när de börjar dagis är sjuka. Magsjuka, influensa, vattenkoppor, lär ju finnas något som heter dagissjuka snart. Tar det någonsin slut? Man känner sej så hjälplös när man inte kan göra något för att det ska bli bättre.

Jag är iaf nyduschad. Men känner mej inte alls lika fräsch som vanligt. Tror jag behöver en Orbitrek för att komma i rätt stämning. Tänkte sno pappas men den kom L åt först så ska köpa en egen. Smidigt att kunna träna när som helst under dagen och ändå ha koll på C. Är man småbarnförälder och har ett heltidsjobb så prioriterar man inte att spendera timmar på gymmet och gå miste om kvalitetstid hemma.

Ska försöka hitta något bra att titta på nu. Any ideas?

Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack <3 Hände för kul hos dig idag då?

kram http://jessicalillsmeds.se

2010-02-14 @ 20:34:53
Postat av: Mimma

Jessica: inte så mkt roligt bara en sjuk bebis =( hos dej?

2010-02-14 @ 20:36:49
Postat av: johanna

svar: aa det är hon verkligen! hoppas hon kommer till sverige snart igen! en av mina största idoler :)

2010-02-14 @ 20:43:35
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Mimma

Johanna: ja om alla bara kunde lämna henne ifred stackarn, inte konstigt att hon bryter ihop titt som tätt med allt som skrivs om henne mm. man tycke rju synd om henne =(

2010-02-14 @ 20:47:08
Postat av: L

är du snäll kanske du får låna den:P

pussa min favorit. C alltså

2010-02-15 @ 18:44:44
Postat av: Mimma

L: får jag PLEASE! jag behöver ju den INTE DU !

2010-02-15 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0