Du Fastnar Perfekt I Min Polaroid Du Blinkar Förskräckt När Jag Ställer Mej Bredvid Du Ryggar Tillbaks När Min Hand Just Ska Röra Vid Din

Lång dag, nästan oändlig. Inte alls roligt att sitta ensam på ett sjukhus och få vänta 1.5 timme extra för att de låg efter med schemat men that's life I guess.

Bebis sover så sött nu. Mami var dessutom här med soppa och hennes potatismos med köttfärsbiffar. I DIE! Ibland har jag lust att tvinga henne att öpnna eget för så som folk tvingar henne att laga mat åt dom så borde hon fasiken vara miljonär. Hon lagar matlådor till pappas kollegor, mina farbröder och farmor, brors vänner mm. Det är alltså folk som av slump smakat hennes mat och vill sedan betala henne för att hon ska laga mat åt dom. Fattar inte att hon inte tar betalt. Dessutom är hon inte bara bra på mat utan även bakning. Ska ta och lägga upp lite bilder på hennes bakverk så småningom.

Häromdagen kom Kronhallens chef fram till mammas chef och undrade vem som bakat smörgåstårtan på en begravning som han var på och han ville att mammas chef skulle hälsa mamma att det var den godaste tårtan han någonsin ätit och de som han säljer på kronhallen inte ens går att jämföra med mammas för de är inte i samma klass. What the heck !

Kanske ska be henne skriva en kokbok?


Kommentarer
Postat av: L

våran mum är ju världens bästa, <3<3<3

2010-02-15 @ 21:10:48
Postat av: Mimma

L: i know. alla önskar att de hade en sån mami =)

2010-02-15 @ 21:29:33
Postat av: Madde

Det är bra med mig. Hoppas du har en fin kväll! Kram /M

2010-02-15 @ 21:38:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

borde du göra ;)

2010-02-16 @ 08:56:52
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Mimma

Madde: detsamma =) kram



Brownsugar: mmhm ska fasiken göra det ;P

2010-02-17 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0