I Can Picture You In My Room

Vuxenpoäng to moi för jag aktiverade precis mitt nya visakort själv, aktiverade nya dosan för inloggningen och betalade en räkning. Bortskämd man är med en H hemma.

Lyssnar på partymusik för övrigt med C och L. Vi har precis hämtat C på dagis, fick väcka honom då alla barnen sov middag när vi kom. Världens gulligaste syn.

Anyways, fredags var amazing. Men är väl så när man har världens trevligaste, roligaste vänner. Fick massa presenter. Kan inte förstå att det var O som valde armbanden till oss. Han måste ha fått hjälp av sin flickvän. L fick en ny vän och världens bästa rim. Thanks bitches!

Love !

Kommentarer
Postat av: L

Jag har en best friend for life hahaha:)

2010-02-02 @ 20:36:50
Postat av: Anonym

Jag valde nästan helt själv!

2010-02-03 @ 16:20:28
Postat av: Mimma

L: mmhm enjoy it ;)



Oggy: njae, NÄSTAN men bara nästan haha.

2010-02-12 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0