Happy B-Day To Me

Ja, idag så fyller jag 24 år. Hur det känns? Vuxenpoäng. Nej men det känns faktiskt inte alls för känner mej precis som 18... eller inte. Lite äldre, lite klokare och lite bättre (lite tröttare med). Håller du med L?

Anyways ! Detta inlägg tillägnas världens bästa syster, världens porrigaste b-friend och mina underbara vänner. Vaknade imorse, efter en mindre härlig natt med bebis och var hur trött som helst. Tog upp mobilen för att kolla vad klockan var och redan då, vid åtta imorse så var mobilen full med mess. Som om inte det var nog så gick jag förbi jobbet efter att ha lämnat bebis på dagis och E sa till mej att jag var tvungen att gå till receptionen innan jag gick hem (sjuk =() och där väntade ett grattis kort och massa gott! Hur underbara är dom inte?

H ! H såg till så jag fick TELEFONEN idag på min fördelsedag. Världens bästa b-friend. Han försökte hålla det hemligt men det gick ju inte så bra.

Så nu Darlings kommer det bjudas på massa kort framöver. Har känt mej handikappad under typ 5 månader med en lånetelefon (VGA kamera). Det som gör saken ännu bättre är att X2 har en 8.1 megapixel kamera.

Love you my bitches. You rule !


Elegant Black.


Kommentarer
Postat av: CG

grattis min love! Hoppas du har varldens basta dag:) Synd att jag inte kan vara dar och fira med dig och Lissa! Puss

2010-01-13 @ 17:11:34
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: mersiha

aha jag ska plugga nog lite :) aha grattis på föddelsedag;)

2010-01-13 @ 17:26:22
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: L

grattis igen, ååååh vilken mysdag. love you

2010-01-13 @ 20:17:57
Postat av: H

2010-01-15 @ 23:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0