Missed Me?

Hello bitches ! Missed me?
Jag har inte rört en dator på 8 dagar (jobbet räknas inte). Men behöver inte en dator då jag hämtar min iphone
3GS imorgon, VIT ! H har en otroligt bra övertalningsförmåga så efter att han köpte en förra veckan så ska jag också ha en nu.

Nu sitter jag och äter Donk och myser i soffan med L. H är iväg och spelar poker. Kanske borde lära mej det där jäkla spelet så han stannar hemma ibland. Anyways, vi var på bio förra lördan och AVATAR är sjukt bra. Imorgon har L och M bestämt att de ska mysa med C så vi får en till biokväll och nu blir det Snabba Cash, som H vill se. I ett vuxet förhållande kompromissar man.

Nu, skavllerblaska.
Later !


Kommentarer
Postat av: L

kompromissa? vad är det för dumheter??=)

2010-01-22 @ 23:07:00
Postat av: photonerden

Sugen på en ny design? Du kan tävla om en i min blogg, kolla in vetja =) Ha det bäst

2010-01-24 @ 19:54:30
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: ja, you tell me =)



Photonerden: hör av mej så fort jag behlver hjälpa...

2010-02-02 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0