Hon Kommer Hem Till Ingen Som Längtar Till Ingen Som Väntar

Dagen på jobbet bara flög förbi. Kan ju säga att jag trivs mycket bättre med det här och är alla dagar som idag så blir det en stor skillnad på lönen också och det gillas.

Sitter nu hos mami och dricker cappuccino och bara njuter av tanken på att jag har fyra lediga dagar framför mej. Imorgon BLIR det utan tvekan pulkaåkning med C på förmiddagen. Sedan blir det en snabbis på stan med L för mamma vill att vi köper kläder till C från henne. Jag har redan bestämt vad det blir, jeansjackan i ett av inläggen tidigare och hatten. Får se om vi hittar något mer snyggt.

På kvällen ska det ätas god mat med jobbet och drickas goda drinkar. Vi har redan planerat vad som ska bli kvällens outfit, något snygg men sofistikerat. Inte FÖR uppklätt då det ändå kommer massa höga chefer.


Kommentarer
Postat av: L

tur att min garderob inspirerar dig:)

2010-03-10 @ 19:11:18
Postat av: Mimma

L: vad skulle jag göra utan dej !

2010-03-10 @ 21:02:25
Postat av: L

I don't know:P

2010-03-10 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0