She Begins To Steal The Light

Känner mej så handikappad utan min Iphone! Nu förstår jag äntligen vad folk menade. Det är sjukt alla applikationer som går att ladda ner till den, menskalender bland annat har jag fått höra. Själv ställde jag in att jag ville ha väderprognosen i alla städer som jag vill resa till. FUN !!! Det riktigt tråkiga är att inte kunna ta bilder hela tiden som man brukar.

Nu har vi iaf kommit hem från stan. Blev världens omväg då H tog bilen till jobbet  imorse och vagnen var i den så vi fick gå till jobbet och hämta vagnen och sedan gå till stan. OK, jobbet är bara över vägen men med C så gick det i snigelfart. Dessutom skulle han köra vagnen själv en bit.

Var en lyckad dag på stan. Vi började med att luncha då C var hungrig och då han fyller 18 månader idag så får ju självklart han bestämma. Han fick sin favoritmat, en tallrik med räkor, majs och mamis bröd. Sedan efter lunchen så sov han middag i vagnen så vi fick shoppa ifred. Köpte 6 tröjor till H. Kan man ha en bätte flickvän? Han fick iaf 3 basic tees, en vit munktröja (HANS VAL), en vit farfarströja och en mörkblå gorgeous skjorta. De två sista plaggen är to die for. Letade efter en urtvättad jeansskjorta till både mej och H men hittade ingen. Kanske bättre tur nästa helg då jag och M ska iväg på vår ordinarie månadsshopping. Till mej blev det bara en svart LDB med spets på ryggen och ärmarna och den efterlängtade solhatten, latte grått och orange nagellack. 
Och även presenter till syskonbarnen som har kalas på söndag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Gillar bilden!

2010-04-01 @ 00:10:57
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0