When All Resistance Is Impossible

Härliga helg har bestått av några timmars jobb, en trerätters middag och vin, KALAS, bygga ihop Cs nya säng och minibord med stolar. Jag är iaf riktigt stolt över mej själv som fick ihop hans bord och stolar själv medan H och farfar byggde ihop sängen som C fick av farfar och farmor. Bordet och stolarna visade sej tillhöra samma serie på Ikea som hans nya säng. Det hade han fått i födelsedagspresent av morbror och kusinerna men har varit för liten för det tidigare men nu när vi slängde ut skötbordet och spjälsängen så passade jag på att få in bordet och stolarna. Tog dock en timme att natta honom då han antagligen inte kände sej lika trygg i den nya sängen och ville upp när han märkte att han kunde faktiskt kunde ta sej ner själv.


Kommentarer
Postat av: Jag bara undrar..

Jag måste bara fråga om du är gay eller tänder på tjejer? En massa halvnakna bilder i din blogg på tjejer, ett tag undrade jag ifall detta var en killblogg.

2010-03-30 @ 01:43:33
Postat av: niccanh

sv: I know =)

Kram

2010-03-30 @ 15:35:04
URL: http://niccanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag bara undrar: haha orka ha fördomar helt ärligt. såman får inte ha bilder på tjejer på sin blogg utan att vara gay, sen om du kollar igenom bloggen så ser du ju att detta är en modeblogg och då är det en självklarhet att det kommer vara bilder på tjejer o inte killar, samt att tjejer är snyggare, tycker även jag som inte är gay! haha varför ens lägga ner energi och skriva på någons blogg om man inte har nåt vettigt o skriva. detta är inte bloggansvarige som skriver bara så du vet.

2010-03-31 @ 12:07:08
Postat av: Mimma

Anonym: mmhm är så gay det går att bli. utnyttjar bara H sexuellt end he liiiikes it ;)



Niccanh: kraam =)



Anonym: tur att man är fördomsfull. är ju såna som jag som kommer längst i livet :P

2010-03-31 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0