It Takes A Fool To Remain Sane

Dagen började inte alls särskilt bra. Förstår inte hur vissa människor ser massa fel hos andra men inga fel hos sej själva för det är väl ändå där man ska börja? Hur kan man ständigt påpeka fel hos andra människor men tro att man själv är felfri? Inte mycket till övers för såna personer. Anyways, resten av veckan iofs bara fredag kvar, så ska jag och C gå till dagis för jag börjar jobba tio minuter efter H så då är det tydligen upp till mej att vi tar oss till dagis för H inte vill skjutsa oss. Han tycker nämligen att jag är för lat då jag inte prioriterar att övningsköra. Kan helt ärligt säga att det inte är högst upp på min lista för jag jobbar 9 timmar om dagen och sen ska man hem och laga mat för annars vet jag inte vad C hade ätit, städa, plocka undan, ta hand om C. Så man är slut om dagarna. H hjälper inte till med något av detta då han inte har något intresse av att laga mat, städa osv och det tycker han är helt ok men att jag inte har körkort och att han får skjutsa på mej 2-3 ggr i veckan det går tydligen inte att jämföra med att jag lagar mat MINST en timme om dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allvarligt. byt ut honom. han är ett svin

inte bara mansgris utan rentav elak

2010-05-12 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0