The World Goes Gay

Veckans diskussion har utan tvekan varit det andra könets relationer till varandra. Kan inte komma ihåg att det varit så tidigare men nu är det iaf så att killar allt mer och mer prioriterar sina vänner framför flickvän/sambo and so on. Sånt som man tycker är jobbigt att göra med flickvän/sambo är inga problem om det är med nån av vännerna. Om man har massor att göra och har inte tid att umgås med flickvän/sambo och så dyker den där vännen upp och vill göra nåt men då minsann tar man sej tiden till det. Vad har hänt? Känns som att hela världen blivit gay. Vad jag kan minnas har aldrig killar varit så tighta som de är nu. Visserligen inga fel men ibland går det ju för långt.

Ex. 1
-Killar H A T A R att messa. Dom tycker att det är jobbigt och tidskrävande och ja, vilken ursäkt de nu kommer på. MEN att messa med killkompisen, det är självklart inga problem.

Ex. 2
- Man har så mycket att stå i så att dricka coffee hemma med flickvän/sambo hinns inte. Men se där, killkompisen vill bjuda på coffee och man kan inte tacka nej till det för då går världen under.

Skulle kunna fortsätta så i en oändlighet men you get the point. När hände detta? För så här har det INTE varit förut. Har jag varit så upptagen med C att jag bara inte märkt det tidigare?! Under veckodagarna har jag och C tur om vi har Hs sällskap i en timme om dagen och på helgerna är det inte ens något att tala om för då släpper han av oss hos mina föräldrar eller på stan, om vi inte har andra planer. Sedan ska han hem och fixa med andra ord umgås med kompisen och på något konstigt vänster så blir inget av det han skulle göra gjort. Så kanske vi träffar honom 2-3 timmar under lördag/söndag.


Kommentarer
Postat av: L

åååååh vad jag håller med!!!!

2010-05-08 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0