Times Are Hard For Dreamers

Snart ska jag iväg och hämta min bebis. Han ska få så många pussar så ni förstår inte ♥ Sen ska vi till L för hon har inte träffat honom sen i lördags så hon ringde mej igår och var upprörd. M Y S ! Igår fick iaf C en ny leksak, en tuff trehjuling. H passade på att köpa en leksak när vi ändå var på leklådan så för hans del blev det en helikopter men han var ingen höjdare på att få den att flyga :D Till poängen, C har lärt sej att räkna. Förut lät det såhär " ett åtta ett åtta ett åtta" nu låter det mer såhär "ett två tre åtta ett två tre åtta". Bra saker jag lär honom :)


Kommentarer
Postat av: thilda

sv; ja jag vet, men dom är dock också förstora :-( haha

2010-05-21 @ 16:30:37
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0