people change and often they become the persons they said they will never be

  

the notebook skulle vara perfekt nu men orkar inte ladda ner något. det här kan ha varit bland de värsta två veckorna i mitt liv. folk som ständigt gör en besviken och influensa på det hela. skulle behöva en semester från allt, förutom C självklart. förstår mej inte på människor som jämt ska sätta sina behov först. så länge de mår bra och har roligt (för det är ju det viktigaste, att DOM har roligt) så förväntar dom sej att alla andra i omgivningen också är OK. hur kan man ta hela tiden utan att ge något tillbaka? hur svårt är det att anstänga sej lite för någon man säger sej älska? men man har alltid ork och tid för alla andra men inte för de som betyder mest? det låter ju hur konstigt som helst. varför ska jag anstränga mej och lägga ner mitt hjärta och min själ på någon när jag inte får ett skit tillbaka?


pics weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0