rolling stones

bebis däckade idag. har sysselsatt oss med att bygga med pärlor, lera och att kasta boll på helikoptern när den är i luften samt massa fotboll. C ska köpa en målvakt till mej sa han, inte för att jag förstår varför. nu blir det iaf middag med andra hjärtat och lite mys med semla och kaffi efter det. C ska iaf till dagis imorgon efter en hel vecka hemma. för min del blir det nog inte jobb då han smittar mej nu så jag har feber. blev inte bättre av att ta hans om honom idag samtidigt som man själv är dålig. men han är bäst så man gör vad som helst för den skitungen <3


pics weheartit

Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan jag undrar hur du ha gjort ditt design, alltså bilderna snea & sitter nästan ihop med varandra & sådant. har du något speciellt program, isåfall vilket? :) kram

skriv till mig hära; [email protected]

p.s. älskar din blogg!

2011-03-21 @ 20:14:44
Postat av: lissa

åååh var va min semla?!?!?!:)

2011-03-21 @ 21:53:37
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0