you never know how strong you are until being strong is your only choice.

  

åhh snygga väska. snygga nagellack. snygga ring! igår vart det ju som sagt massa pepparkaksbak och mys. konstigt nog tycker jag inte om pepparkaksdeg men övriga tryckte det iaf. till och med C och han var snabb med att äta upp pepparkakorna också. även fast jag inte är förtjust i pepparkaksdeg så måste jag erkänna att jag tycker att dekorera pepparkakorna med glasyr är sjukt roligt. blablaablaa!

idag vart det lunch på stan samt massa julklappshandling. har suttit vid datorn nu i snart två timmar (hatar att sitta vid datorn, kan vara det värsta som finns trots att jag har en supercute rosa sony vaio! brukar blogga från mobilen och göra det mesta därifrån, då det mesta funkar att göra från en iphone. men nu är jag utan min käre hjärtevän efter 2 år med den. först 3gs sedan 4:an och nu vilken dag som helst så kommer min nya 4g VIT!!!! <3) och knåpat ihop julklappar i form av väggkalender med massa fina bilder. nu är det typ klappar 2 personer kvar sen är jag klar! SKÖNT!



pics we<3it

Kommentarer
Postat av: L

Duktig du är:):)

2011-11-30 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0