metallic! har fastnat för det här med ögon...

img_7928 (MMS)

metallic! har fastnat för det här med ögonmakeup. blir konstigt nog så varje höst men nu är det ännu mera färg som gäller. i torsdags vart det en metallicmake, igår fick det bli grönt och idag är det guld som gäller. blir bara bättre och bättre på detta. hoppas snart kunna få till den perfekta sotningen! i början när jag och H träffades så tyckte han jag såg helt svart ut runt ögonen, typ som att jag hade fått stryk så då kan ni tänka er hur dålig jag var på detta haha. blir väl så när man inte sminkar sej så värst ofta.


Kommentarer
Postat av: Lissa

Snyggt!!!!!:)

2011-10-16 @ 21:58:22
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0