vilken dag! hunnit med massor fast klockan...

img_7451 (MMS)

vilken dag! hunnit med massor fast klockan bara är tre. lämnade av C hos tvillingsyster imorse sen vart det ortopeden för min del. tog 3 min för honom att konstatera att det behövdes operation. inom 3 månader. fick iaf träffa narkosläkaren på en gång. mötte upp C och L direkt efter det. tog en promenad hem. drack coffee, åt frulle och bara mös. sedan fick vi sällskap av mamma. slängde ihop lite lunch. de drog hem för typ en halvtimme sen och då gick jag och C ut och cyklade. nu in igen då regnet kom och C hatar det. strax kommer det sättas igång med massa snickrade och sågande här hemma så ska passa på att njuta av en kopp té innan det. på tal om annat så har jag blivit kär i dessa förpackningar på garants té. är en sucker för örtté, hatar fruktté. och nu vart det ännu roligare med dessa förpackningar :)


Kommentarer
Postat av: Lissa

Mysmysmys<3

2011-09-05 @ 16:20:53
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0