signs you're falling in love

uuuusch vilken dag. hatar detta halvår med minusgrader, snö, mörker, sjukdomar och allt annat som har med denna tid att göra! tacka vet jag vår och sommar då man inte behöver ha på sej tonvis med kläder och slipper detta med feber och förkylningar. anyways, Lissa var här en stund förut. kom att tänka på att hon snart är klar med sitt FJÄRDE år på civilekonomprogrammet! hon pluggar 5 år ist för 3 och får då masterexamen vilket är sjukt värt det. att man inte var så smart och började plugga direkt efter gymnasiet. känner verkligen att det är något jag vill göra inom en snar framtid. kom ju in på utbildningen jag sökte till i höstas. INKÖPARE! :) men skulle inte ha funkat med pendlingen för skulle förlora för mycket tid med C då. men ändå skönt att veta då det är så många som söker dessa utbildningar och då jag uppenbarligen har tillräckligt bra betyg utan att behöva plugga upp eller till något. det här med brains verkar gå i släkten ;)


pics we<3it

Kommentarer
Postat av: Lissa

Hehe ska fixa min kandidat i höst först glöm

Inte att jag läser massa kurser utöver:) du är bra smart du!:)

2012-02-02 @ 00:01:35
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0