var ju till Örebro för ett par dagar sen i...

img_7272 (MMS)

var ju till Örebro för ett par dagar sen i hopp om att jag skulle hitta några klänningar. är ju ingen idé att handla shorts eller byxor då jag inte kommer kunna få på mej det iaf. med C så hade jag mina vanliga byxor under hela graviditeten och använde en hårsnodd vid knappen. skulle ju funka nu med men nu tänker man bekvämt ist. så klänningar blir perfa! synd bara att jag inte hittade en enda :( handlade massa smycken ist. älskar ju tighta stela halsband så fick bli två såna, ett halsband med en fågel i bur, två earcuffs (en med två enkla pärlor och en med vingar), en uggla som man fick två utav men kommer bara använda ena och till sist vingörhängen och samma sak där som med ugglan. förhoppningsvis hittar jag lite klänningar bästa gång.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tacktack och detsamma! hoppas du stannar kvar på bloggen min :)!

Ha en bra dag, och en massa Kramar

2012-02-02 @ 16:43:32
URL: http://josefinramkvist.devote.se
Postat av: Lissa

Ge mig!!!!!:)

2012-02-02 @ 22:51:44
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0