she's taking her time making up the reasons to justify all the hurt inside.

jobb. JOBB och ännu mera J O B B!!! har denna vecka bestått utav. men får passa på innan man går på "semester". vet dock inte om mammaledig med två kiddos är semester så tur jag har love så jag får sovmorgon ibland. igår vart det iaf grillning hos mor och far och inte så mkt mer. idag har vi hunnit med sovmorgon. en cykeltur. C cyklade och jag powerwalkade bredvid. en tur in till marieberg där det shoppades en del, till alla fyra. första bebisplagget köpt. kollade barnvagn men kan inte riktigt bestämma oss för vilken det blir. storhandlade mat. badade. läste gonattsagor. nu har jag tryckt mammas smörgåstårta men har mått illa mest hela dagen. tror det är magsjukan som inte riktigt gett sej än :(


pics we<3it

Kommentarer
Postat av: Lissa

Ge mig tröjan!!!!!:)

2012-03-26 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0