Det Finns Inget Bättre Än Min Säng

Idag skulle jag ha träffat hun E, men då jag är helt slut med världens huvudvärk och illamående så var det bara att stanna hemma. Försökte sova när C sov middag men för första gången på månader så sover han en halvtimme istället för 2 timmar som han brukar så då blev jag ännu mer förstörd. Man blir snarare med trött av att sova en halvtimme än inte sova alls. Man känner bara stressen av att somna och så fort man somnat så känns det som att han vaknar. Inte alls en bra dag men bättre att vara sjuk nu än sen, då man hoppas på sommarväder. H är sugen på att bila ner till Kroatien under semestern men vet inte riktigt hur det skulle funka i och med C. Känns som att man skulle få stanna var och varannan timme och kanske inte så skönt för honom att sova i bilstolen under natten men man vet aldrig. Barn sover så gott i bilen verkar det som. Men utomlands vill jag verkligen för någon sommarvärme verkar det inte bli här. Anyways så har jag lagat mat som en galning när jag bara varit hemma idag, kotletter (i ugn med créme fraiche, grädde och chili) med ris, champinjoner och sallad, pannbiff med potatis och gräddsås, fisk (som bror fångat) med potatis och dillsås samt kokta morötter, smaskens. Så det blir ingen matlagning här imorgon inte. Snart blir det sängen för min del. Bebis sover och det behöver jag med göra. Ska bara pussa lite på H innan då han känner sej bortglömd.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja jag tycker det är helt ok, lite trist nu när det är sommar-schema o mindre pass men annars helt ok. Har varit på Davids m och där är det oxå bra =)

2009-05-29 @ 01:21:06
URL: http://lillak24.blogg.see
Postat av: L

Så nu har jag suttit med de jäkla böckerna sen 20.00 så 6 timmar för att vara exakt och om fem timmar ska ja upp och plugga mer. ringer efter tentan. pusssss

2009-05-29 @ 01:53:16
Postat av: Linda

hehe, killarna blir som små barn de med och känner sej bortglömde, har fått höra det här met ett par gånger :)

Mysigt med bilsemester, man behöver verkligen lite "riktig" värme. Sverige kan man inte direkt lita på!!

Vi skulle dock aldrig kunna bila, vi kommer knappt till kusten med Filippa för hon skriker halva tiden haha...

Hoppas det blir fint väder nu i helgen som de lovat :) Vi ska till Lundedet idag och kika på djuren och grilla korv :)

2009-05-29 @ 07:48:41
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: mallan

Mysigt att åka bil:) typ de bästa som finns.. Det löser sig säkert med lillen om ni bestämmer er för det. Dock ska ju barnen inte sitta så länge i bilbarnstol har ja hört, eftersom de kan skada rygg osv, men med många stopp så ska det väl säkert inte vara ngn fara! :) Jag tycker redan min lilla plutta har blivit stor. Hon hade ju växt en hel cm till när vi var hos bvc igår.. :)

2009-05-29 @ 10:32:55
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: carro

Synn, den helgen(midsommarhelgen) är jag i strömstad med Kajsa som kommer hem från London. Eller ja, vi kommer tillbaka till Gbg den 21e. Va ysigt med en weekend sådär..men förstår att det kommer kännas konstigt utan C.



Det är 2 dansare som tar studenten. Elin och Karin - språkare. Nästa år är det lilllsyrran. Tiden går fort...

2009-05-29 @ 10:48:02
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: ja, är fler som säger att träninglagret är riktigt bra. sugen på att börja nu när C börjar bli större. Colloseum var iaf katastrof och inget jag rekommenderar ! =(



L: break a leg ;)



Linda:ja, men du känner ju H och han sitter bara och tittar på massa skumt på teven och visst jag älskar discovery, finns inget bättre men vill få titta på desperate housewifes och sånt ibland men icke, så klar jag sätter mej framför datorn då =)



ja, men är fundersam över hur det kommer gå med C. han älskar att åka bil och sover hur gött som helst då men är ju en resa på över 30 timmar så undrar hur mänga gånger man får stanna. min storasyster åkte med sina tvillingar och hon sa att det inte var några problem. men man vet aldrig.



suttit ute från kl 10 och kom precis in nu hehe =) så fint väder !!!



Mallan: ja, visst är det. bilade med mamma o pappa ner till bosnien för två år sedan och avr udnerbart men kanske inte en liten bebis tycker. hehe man lär få stanna typ varannan timme sen vet jag inte hur han reagerar på att sova under natten i en bil då han är så van vid sin säng och tryggheten där =( ja, det går ju så snabbt ! man undrar var plutten man tog hem från BB tagit vägen hehe =)



Carro: åhh, skojj. måste för tusan till London jag med nån gång men nu är jag riktigt sugen på en trip till Nwe York för shopping ! men tusan vi kunde ja tagit en fika om du hade varit hemma då !!! ja, gick ju in på hennes blogg (hittade länk på din hehe) o blev chockad ju, hon är ju liksom vuxen ! =)

2009-05-29 @ 14:42:47
Postat av: Linda

Får nästan säga kände numera, var verkligen längesedan jag träffade H nu. Från att träffats nästan varje dag till i princip aldrig. Jag tjatade lite på honom i höstas att jag ville se C, men det blev aldrig av :)



Härligt att han älskar att åka bil, då kommer det säkert gå jättebra om ni åker. Mysig familjegrej att bila, då får man ju se så mycket. I värsta fall får ni väl övernatta på fler ställen :)

2009-05-29 @ 20:28:48
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda: ja, men tjata på honom lite till så ger han sej till slut, brukar funka för mej =) fast han har inte sagt nåt om det. konstigt att umgås med nån så mkt och sen knappt träffas faktiskt =(



ja, får hoppas på det om vi nu har en bil då för han har sält bmw:n med nu. byter bil lika ofta som jag byter kläder typ haha.

2009-05-29 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0