Hjälp ! Han Skriker

Hjälp ! Vad gör man när bebis är så mammig så man inte kan lämna rummet utan att han skriker? Jo, man hittar något att muta honom med. Så löser jag det iaf. ALLA bebisar tycker ju att nya saker är spännande så antingen får man hitta en ny leksak (med leksak så menar jag något som de ser mamma och pappa "leka" med) så idag vart det en liten kastrull eller så får man ge honom lite snacks, majsbågar för barn men man vill ju inte att de ska äta ständigt. Den där kastrullen duger en stund iaf, så jag kan smita ner till tvättstugan och hänga upp tvätten. Men imorse var vi duktiga och putsade ALLA fönster och sedan vid kl tio så gick vi ut och gick inte in igen förrän efter tvåtiden. Nu är iaf bebis nyduschad för blev så kletigt till slut med all solskyddslotion, kan vara så att jag överdrev en aning men bättre det än att han bränner sej. Nu ska jag försöka smita ner till tvättstugan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har m hört att colosseo e katastrof!

Nästan lite som en sekt...inte bra man ska inte känna obehag när man ska träna det är ju nog så jobbigt...haha



Ha en fin helg tjejen =)



Kram K

2009-05-29 @ 16:57:18
Postat av: Karin

De va jag som skrev dé där =) hehe

2009-05-29 @ 16:58:10
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Linda

mutor e det bästa :)



Håller med Karin, colluseum är som en sekt och dyrt är det med!

2009-05-29 @ 20:35:38
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: mmhm tog mej ett halvår att avsluta medlemskapet för de vägrade fast hade ingen bindningstid eller något kvar. till slut blev både min pojkvän och pappa inblandade i det hela.



hehe detsamma =) kram



Linda: mmhm det enda som funkar ibland =)



Ja, är ju inte så vanligt att det ska ta ett halvår att avsluta medlemskapet där. dom hittade på massa ursäkter som att man måste åka dit på möte för att avsluta sitt autogiro o massa sånt skumt.

2009-05-29 @ 22:38:34
Postat av: Anonym

haha han skriker inte:P

2009-05-31 @ 19:50:45
Postat av: Mimma

Anonym: nej, kanske inte nu för han sover sött =)

2009-05-31 @ 21:09:30
Postat av: Linda

hahaha, så ni byter bil igen :) Vad blir det nu för någon?

2009-06-01 @ 07:08:33
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: fråga mej inte för jag ahr ingen aning haha. han har sån beslutsångest, lutar åt en v70 årsmodell 2010, kommer ut i augusti. men jag är inte riktigt med på det. så stör han sej på att jag är så intresserad av kläder och skor, kostar ju inte som hans bilar iaf haha.

2009-06-02 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0