To Achieve The Impossible

Sitter nu framför datorn och letar som en galning ! Men har svårt att hitta någonting jag gillar. Jag vill börja plugga efter mammaledigheten tänkte jag. Har ju jobbat på Transcom i över tre år och det räcker för min del. Det är inte ett jobb som jag kan tänka mej att ha resten av livet utav tusen olika anledningar men anyways. Jag är riktigt sugen på att plugga en yrkesutbildning, Internationell Inköpare. Det är en KY utbildning på ett och ett halvt år med ett halvårs praktik så man får prova på arbetslivet inom det området. De har samarbeten med olika företag så som klädkedjor mm (LOVELY!). 80-90 procent utav alla som går denna utbildning får anställning på en gång efter utbildningen. Så nu har jag börjat med att beställa hem lite material så jag kan kolla i lugn och ro. SPÄNNANDE !


Kommentarer
Postat av: emelie

låter som en toppenidé=) lycka till honey!

Puss

2009-05-23 @ 23:39:23
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: L

I'll help you baby!=)

2009-05-24 @ 12:33:50
Postat av: Sara

men mimma!! det är ju min utbildning!! hehe pucko;P då kan vi gå ihop:) men du måste ha pluggat textilkurser och jobbat i butik för att komma in och den finns bara i sthlm så då får du flytta hit!:D förra året var det över 300 som sökte till 22 platser så det är sjuk konkurrans!

2009-05-25 @ 10:33:38
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Emelie: ja, hehe får hoppas det funkar med =) PUSS



L: ok, men sköter du pluggandet åt mej? ;)



Sara: ja, men får väl plugga på distans fattar du väl hun hehe ;) jobb i butik är inga problem sörru ;)

2009-05-25 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0