When It Was Good We Were Sitting On Top Of The World

Igår köpte Baby min efterlängtade sushi, love ! Typiskt att man bara orkar med sex bitar när man tänkt på det i dagar men it is worth all the money in the world. Älskar sushin på den nya restaurangen i stan. Igår kväll så blev det en oplanerad trip till Örebro, god mat, underbara människor, massa skojj. Bebis feber har gett sej nu så allt är frid och fröjd men han fick sova med mej inatt, MYS! Nu ska han vakna vilken minut som helst, sover middag och snart är även städningen klar för min del. När H kommer hem ska vi till Ceveds och kolla cykel till mej då jag vill ut och cykla med C, fun !

...and we still are.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon kväll blir det en cykeltur och glass, om vädret tillåter då. cmok!!=)

2009-05-25 @ 20:37:04
Postat av: Mimma

jao, självklart blir det för tror det kommer vara fab väder bara för att jag ska testa my new ride ;)

2009-05-25 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0