Crazy In Love

Nu är jag och C på sjukt bra humör. Vi har städat min walk-in. Lagt undan alla sommarkläder och tagit fram höst/vinterkläderna. Måste även ner till källaren och ta fram höst /vinterskor. Hmm, då kanske H fattar att jag måste ha en till skohylla, pronto. Anyways, senare idag så kommer L hit. Då ska jag tvinga henne att ta med sej sina påsar med kläder. Hon har en tendens att komma hit och sen lånar hon kläder och slänger det hon hade på sej på golvet. Efter ett par veckor så har jag alltid två påsar med hennes kläder här.

Igår var det iaf en underbar dag på stan med mami, L och M. Blev fika samt affärer.


Kommentarer
Postat av: LINN - F O T O

Det är ett måste! ;)

Dom växer upp och inte vill ha! (A)



Vad tycker du om min design in progress då? :) :)

2009-09-15 @ 14:55:18
URL: http://greenlinn.blogg.se/
Postat av: sophie

kan tänka mig det :D

2009-09-15 @ 16:01:43
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linn: mmhm precis =)

riktigt fin, är det du som fixar den själv? självär jag helt värdelös på sånt =)



Sophie: mmhm hehe =)

2009-09-15 @ 20:05:08
Postat av: malin

ja de blev en snabbis iaf =)

mys..*

2009-09-16 @ 07:53:18
Postat av: Mimma

Malin: mmhm hoppas på massa mer i helgen =)

2009-09-16 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0