Han Är Som Ett Litet Barn

Bebis sover. Jag lagar mat och slötittar på Top Model som tur är så slipper man repriserna då nya säsongen börjar snart, om jag får titta på det för H. På något konstigt vänster så är det ALLTID han som väljer vad vi ska titta på. Det går inte ens att kompromissa med honom utan då blir han som ett litet barn och blir arg fast jag vill bara ha söndagar, tisdagar och onsdagar som MINA tevekvällar. Vi tittar ändå båda på Efterlyst, Lyxfällan, Dokumentärer (är en sucker för dokumentärer, DISCOVERY rules) men jag får aldrig välja själv. Han har försökt köpa en teve till sovrummet men det är a big no no för när ska man annars spenedera tid med varandra om han jobbar till fem varje dag och vi inte hinner göra något ihop förutom under helgerna. Förstår ni?


Kommentarer
Postat av: carro

jag tycker att du ska skaffa inspelningsbar dvd eller box. spela in det du inte "får" se på kvällarna och kolla på det på dagarna istället för dålga repriser! jag ÄLSKAR min inspelningsbara dvd :)

2009-09-02 @ 13:22:51
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vägrar också tv i sovrummet, kan bli film på datorn nån enstaka gång.Men där ska man sova och mysa :)



Fast här bestämmer jag kanalerna ;)

2009-09-02 @ 17:49:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Carro: vad smart du är =) varför har jag inte tänkt på det hehe.



Linda: Ja, men känns ju inte som det är meningen men kan tänka mej att alla pryltokiga killar vill ha det. Teve inne på Cs rum kommer aldrig hända det heller fast H redan velat köpa en.



Tur att någon får bestämma för det får ju inte jag =(

2009-09-03 @ 11:51:30
Postat av: Linda

Säg inte det du ;) Så sa jag med, men F fick en tv i 2 års present iaf. Det är underbart med en egen tv för dem själva när de ska titta på film och barnprogram och man vill se annat=)

2009-09-03 @ 13:13:26
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: hehe nej kommer säkert tycka så jag med men när han är 1 så är han knappast särskilt intresserad av teven utan vart mamma och papa tar vägen så kommer springa efter oss iaf hehe =)



dessutom van vid att aldrig få titta på vad jag vill då H inte kan kompromissa så =)

2009-09-05 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0