Heaven

Ni förstår inte vilken gosig bebis jag har. Han satt i knät på mej och gosade i en timme under tiden jag tittade på Våra Bästa År och sen tyckte han att det var dags att sova så han somnade och det var bara att flytta honom till sängen. Jag har precis ätit lunch, fick med en matlåda från mami igår och det smakade heaven. Igår råkade både jag och H däcka i soffan runt tiotiden, vet inte varför jag är så trött för allt är helt underbart med bebis. Idag vaknade han vid åtta när H skulle till jobbet. Han har alltid varit en morgonpigg bebis, med det menas att han alltid varit uppe innan klockan sex, ibland innan fem med men nu när han sover i sitt rum så är allt helt amazing.
Aja, nu är det repriser av Top Model. LOVE !


Kommentarer
Postat av: MLee

Men du klagfia! Nu ska du inte klaga näör du fått som du vill äntligen :)

2009-09-01 @ 12:20:22
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej, kul! :) jag ska ut i solen snart ;D

Allt bra annars? :)♥

2009-09-01 @ 14:09:59
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: ellinor

hej, allt bra med dej?

Puss&kram.

2009-09-01 @ 14:38:17
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: L

ååååh gos!

2009-09-01 @ 18:59:21
Postat av: Mimma

MLee: hehe no coomplaining här inte =)



Sanna: åhh, härligt =) här är det inte soligt iaf så man håller sej inne. jodah, bara bra här. med dej då =)



Ellinor: hej! jo bara bra =) själv? Pussokram



L: mmhm massa massa gos =)

2009-09-02 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0