Kvinnans Guide Till Mannen

H fick en bok av L i julklapp, Mannens Guide Till Kvinnan men innehåller även Kvinnans Guide Till Mannen. Sitter och småläser när C leker, sover osv och håller på att bryta ihop titt som tätt. Aldrig läst något roligare EVER. Allt, verkligen allt verkar stämma.

Mannens Topp 5 Bortförklaringar.

- Det var inte jag.

- Jag är otroligt förkyld.

- Jag försökte säga nej.

- Du påminde mej inte.

- Jag var full.

Varningsignaler
(Helt accepterat)

-
Han tycker om att hålla handen.

- Han tycker om barn.

- Han är nyfiken på dina vänner.

- Han vill inte att du ska ha sex med andra män.

(Var på din vakt)

- Han tycker om att hålla om dej i timmar.

- Han vill att ni ska ha sju barn.

- Han träffar gärna dina vänner, utan dej.

- Han tycker att det är helt ok om du har sex med andra män.

(Spring fort som fan)

- Han tycker om att hålla fast dej i timmar.

- Han har barn med sju olika kvinnor.

- Han har sex med dina vänner.

- Han vill gärna videofilma dig när du har sex med andra män.


Kommentarer
Postat av: carro

haha, jag vet. jag och frida satt och skrattade när vi såg den lappen. sen har jag blivit helt 'kommunikations-drabbad' av att ha pluggat så mkt. jag läser allt ALLT! och har alltid synpunkter på dumma formuleringar och sånt. men denna tar ta mej tusan priset. eller, det kanske finns någon som försökt färga håret i bastun där ;)

2009-09-08 @ 21:25:28
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: malin

måste få låna när du har läst klart den.. =D

2009-09-09 @ 07:57:47
Postat av: Mimma

Carro: haha kan ni inte ta reda på vem som skrivit det eller om nån försökt färga håret där inne? :P



Malin: yesbox, inga probs =) så fun haha

2009-09-09 @ 11:26:15
Postat av: malin

allt som kan förgylla min v-dag när inte du är med ;) haha

2009-09-09 @ 13:16:57
Postat av: Mimma

Malin: hmm ja men INGET kan ju ersätta mej ;)

2009-09-10 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0